INTE min dag idag.

alltså. Helvete. jag kom hem från sjukhuset och väntade mig ett vanligt "ja medicnen ser bra ut, den fungerar och allt är toppen!" men nej. Nej nej nej.


Jag ska inte sluta mer waranet tydligen. Och det var fan the reason att jag valde biologisk klaff istället för mekanisk..
2. Min hjärtoperation var typ worth shit .. dom fick inte det resultatet som dom förväntade sig, och min pumpförmåga är fortfarande kass...
sen.. 3. eftersom jag fick medicin för pumpförmågan (amias) så tänkte jag ju att vi skulle kolla den idag. Det var ju därför jag var där.. och det kollades. Den hade inte hjälpt mig något typ.. har fått lågt blodtryck och svimmigheter av den.. yea..men ska ändå fortsätta med den, OCH få en ny :)

Om inte den nya medicinen fungerar så "får vi se vad som händer" kanske får en pacemaker om inte medicnen fungerar..
men ja. det var inte direkt det jag förväntade mig när jag åkte dit idag...

om dom ser efter några år att det bara blir sämre så kanske jag får byta hjärta??? men grejen är att det jobbigaste på sjukhuset var att jag var tvungen att berätta för mamma, pappa, klas, hasse och tim.... orka det. Men allt gick fint :) fast har inte sagt det till mamma än för hon jobbar.. men ja.. så nu är jag inte så nedständ som jag var när jag skrev allt det här... Glömde publicera det innan..



På torsdag är det blodprov och sjukgymnastik igen.. ^^ så kan det gå..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0