Kommentarer!

Ja, jag har ju sagt att jag alltid ska svara på kommentarer..:)
Jag fick en av Jenny, släkting från favoritfamiljen.

Jenny om Puuh! Mätt!| Resan till Lund:
Min lilla Milla! Livet är fasen inte rättvist ibland. Varför ska just du behöva det där hjärtfelet? Du är en sån kämpe och så himla go och glad jämt. Jag önskar jag kunde ta hand om dig på sjukhuset, då skulle du få allt du ville ha och jag skulle lyckas sticka dig på första försöket=). Puss

Aww :) Du är så fin och snäll! Tack! Puss


Hon är sjuksköterska.. tror också hon bara hade behövt sticka mig en gång!

Mums. Åt precis frukost.. brukar inte göra det men nu var jag hungrig.. åt gårdagens mat ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0