tudeluuuu motherfucker!

Ikväll ska vi väl som vanligt glo på the office. haha fan vad det är awesome. Äälskar den serien. haha.. Skönt att äntligen ha tid att titta på sånt :).. ska be tim ladda ner serier till mig på hans laptop..
jag ska få låna  den när jag ligger inne p.g.a hjärtoperationen.. Så då kan jag kolla serier med..

men INTE något som är kul.. Får bli typ sex and the city eller något.. för jag vill inte skratta.. Kommer bara göra jävligt ont. Fan.. Dom ska öppna min bröstkorg hela jävla vägen. med en slipsåg (heter väl så?). Förfan vad äckligt. Usch.

En sak dock. Man kan aldrig sluta tänka "what if I die." ÄVEN om det för kirurgerna är en "normal operation" så är det ändå hjärtat. Jag har iallafall haft ett  superbra liv hitills. Kommer ju säkert gå bra.. men tanken finns aaaaaaaaaaaaaaaalltid där!.. blä.



Har precis spelat Draw My Thing på omgpop-.. Skönt tidsfördriv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0