Woho smilisarna fungerade!

awesome! nu ska jag bara försöka fixa till designen med.
btw. Läste en blogg om någon tjej som hade cancer. http://bissy.blogg.se/
Kände att "fan vad skönt att någon mer bloggar om sånna stora problem och inte bara lolar runt som Kissie"


Dock har jag ju fortfarande inte riktigt börjat blogga om min hjärtoperation ännu. Mest eftersom den inte är ännu på ett tag (i augusti någon gång inträffar den) och jag helst inte vill tänka på den innan dess.

Dock kan jag ju berätta för alla att jag har fått hem ett super stort och tjockt kuvert med massa info (och typ 20 sidor "risker som kan inträffa" fucking great.) o.s.v.

Igår på Bongo så frågade en snubbe mig vad "det där är" och så pekade han på mitt ärr.
Så sa jag att jag har opererat hjärtat fyra gånger innan och ska nu göra det igen, i höst.
Då sa han "jaha".. typ.. Det kändes.. Så jävla hemskt.

Han förstod förmodligen inte riktigt vad det innebär. Jag menar en operation har de flesta människor gått igenom. Men inte fan en hjärtoperation. HJÄRTAT vafan. Det är nästan som hjärnan. Jag blir rädd. blä!

Måste dock säga att om det var en hjärnoperation jag stod inför hade jag förmodligen vart ännu mer rädd.
Hjärnan är mycket mer komplicerad. Men still. Det andra viktigaste organet i hela kroppen. Eller..muskel är ju hjärtat.. men.. bläbläblä!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0