ALRIGHT FELLOWS, LETS GOOO! NYTT KAPITEL I MITT LIV. NY START PÅ BLOGGEN.

Ah!
Time to get this shit togheter!
Jag har tid att blogga. Äntligen. Nu har jag tagit studenten från den uberstressiga linjen JING (Som jag trots det gillar jävligt mycket).

Nu har jag äntligen lite lugn i mitt liv, jag kan läsa högskolan på hösten, gå civilingenjör teknisk nanovetenskap i lund.
ACK NEJ! Det kan jag EJ!

För att?
Ja, mina betyg räcker.. Allting är.. bara awesome förrutooooom:

Jag ska operera hjärtat.

Jag är 18 år, snart 19.. Och jag, som ska vara i mina bästa och mest hälsosamma år, ja, jag ska operera hjärtat.
Herregud.
Nu var det ett tag sen jag fick reda på detta.
Fick reda på det i ... april/maj? någon gång..
Har haft så mycket i skolan så har inte skrivit blogg men eftersom jag tog studenten den 11 juni, för typ tvåochenhalv vecka sedan så tänkte jag att nu kan jag ju börja blogga for real kanske?


Jag har alltid älskat att skriva om mina upplevelser och om mitt liv.
När jag var 8 eller 9 år köpte jag min första dagbok, jag har kvar den men haha vad den ser illa ut.
Som om ett barn har skrivit helt enkelt :)
När jag hade ett konto på lunarstorm (som jag fortfarande har, har inte velat ta bort pga min dagbok där) så skrev jag dagbok varje dag nästan.
Sen började jag med bilddagboken, vilket var mycket mycket roligt eftersom jag även älskade att ge bilder åt mitt fina liv.

Men nu, nu finns bloggar. Det är awesome.
Jag får visa alla andra hur jag har det, alla som vill läsa.

Hursomhelst, om ni har hittat till min blogg nu så kan man säga att detta inlägg är .. som en ny start för min blogg.
Jag ska ha tid över att skriva varje dag nu, om ni läser min blogg så ska ni få följa min operation och min väg dit.
Oroligheter, lyckan, rädslan och allt annat omkring.

Kan tillägga att operationen inte sker förrens efter sommaren, eftersom rötmånad o.s.v.
Men tills dess ska ni få följa mig under sommarens alla aktiviteter :)

Från studenten och hitills på sommaren så har jag endast vart sjuk. Igår var jag lite friskare så jag och några awesomecakes bestämde oss för att åka till Kolmården. :)
Det är iprincip vad som hänt på mitt sommarlov hittills.


Jag har hel del att göra idag också, men ska kontinuerligt uppdatera här idag.
Dagens lista:
1. Ringa försäkringsbolaget ang. rese/sjukförsäkring
2. Ringa Kirsty angående resa hit
3. Fixa disken
4. Betala räkning
5. Fixa tvätten
Awesome! Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0