Fun videos!

Elena ville att jag skulle uppdatera.. men jag kunde inte komma på något att skriva så tänkte skicka in massa roliga videos i det här inlägget MEN då säger kvinnan att "hon brukar inte titta på videoinlägg!" HAHA jag ÄLSKAR videoinlägg, det är mycket enklare och roligare men icke sa Elena!

Så.. då får jag väl skriva om annat.. Men tänker ändå lägga in ett super roligt inlägg här. Det handlar om killar som skämtar med sina tjejer och utsätter dom för olika s.k "pranks".. det sista är bäst. :D





Elena om Baby, you're a firework!:
Haha men DU försöker bara vara snäll... seriöst, bilden... den som tog bilden (du kanske? ) är sämst på o ta bra bilder :(!!! HAHAHAH inte alls jag som såg dålig ut, utan vi skyller ifrån allt på fotografen :D:D
Svar: HAHA FU! inte alls! jag ÄR snäll och du ÄR söt! HAHAHAHAHAHAHAHAHA bra att du skyller på annat ;) För det är så, du är iaf söt! jag vet inte vem som fotade hahaha!


Skriver ett till inlägg om annat strax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0