Hur pallar man med..?

Hoppas verkligen inte mamma läser det här för hon kommer nog bli ledsen.. Plus att hon kanske missförstår det.. Ja.. tänkte på mitt ärr idag. .eller mina ärr... När jag var liten så var min mamma livrädd över att jag skulle må dåligt över mina ärr och ha zämzt självförtroende pga det. Men jag MÅR INTE dåligt över dom. Alls. Men ibland börjar jag fundera... Har fått så mycket konstiga reaktioner...

Vissa säger "oj", andra säger usch, what the fuck, men lol o.s.v men vissa säger tillochmed "oh sexigt".. Jag.. jag säger... Millieh? Det är fan the reason I live.. ingen kommentar kan ändra på hur tacksam jag är över att jag har mina ärr där som visar vad jag har gått igenom och hur bra det gick. Inget. Men jag börjar fan bli less på vissa kommentarer om ärret .. värsta var väl fortfarande emotjejen på stranden för några år sen.. Damn om det hade vart nu hade jag nog slått till henne.. sån attityd! usch. men blev så ställd så svarade bara "nä min pappa slog mig som liten" när hon frågade "vadi  helvete har du gjort på ryggen".. lol.. HAHA

men ja..det är väl ändå inte SÅ hemskt? Fine när det var blodigt osv, usch. men förr? och som det ska bli? är väl inte katastrof? o.0






Vene om ryggen syns men yeye..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var faktiskt ett digestiv kex :(

2010-11-29 @ 02:54:45
Postat av: jennie

Så bra skrivet:

"Det är fan the reason I live.. ingen kommentar kan ändra på hur tacksam jag är över att jag har mina ärr där som visar vad jag har gått igenom och hur bra det gick"



2010-11-29 @ 09:29:11
URL: http://skymningssaga.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag är också född med hjärtfel och har ärr precis som du.
För mig symboliserar dem bara bra saker – bla. kämparvilja till livet, att vara en fighter, för utan dem hade jag aldrig haft ett.

2013-04-15 @ 16:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0