Ur mina bildmappar - LÅNGT inlägg ;D

Mja! tänkte köra litet bildbloggsinlägg igen, precis som inlägget där jag visade gamla bilder på endast mig, ur mina bildmappar på datorn.


Ur bildmappen: Avslutningsmiddag år 9 och Klas student


Tjejjor och jag i nian haha.. <3 sträcker på mig för att nå upp till deras nivåer ;) haha!



Och den här bilden gillar jag inte ens på mig men HAHAH den är så rolig och vet inte hur många gånger jag och polare har garvat över snubben bakom mig som ser ut att kolla in rumpan på mig haha!



Tingeling <3 HAha den enda som inte var uppklädd.. fan vad jag gillar honom hahaha BÄSTA UNGE synd vi inte träffas så ofta <3



MC & Samone var  snygga och söta och glada! <3



Min fina broder tog studenten :) <3 På typ den varmaste dagen någonsin i hela mitt liv. Helvete vad man ville dö när man väntade men fan vad glad man var när han sprang ut där sen! :) JAG valde bilden till hans fina skylt! hahah visst är den fin, partytutan?!:D







Ur bildmappen:  Bilder EOS 06 höst - rensad


Jag använde macrofunktionen på kameran och såg att det står ETTHUNDRAKRONOR i gubbens jacka :) ser ni nog inte nu men kolla på en egen hundralapp ;)



Hasse hade photowar med mig ;( Fast jag inte ens hade någon kamera. Som när pistoler mötte spjut HAHAHA!



och macrofunktionen VAR SÅ JÄVLA NICE<3


Hasses öga ;D



En geting ;D


Och en liten imsevimse..



Jag & pappa åkte ut till gränna och fotade mot vättern och visingsö <3



Lilla huskvarnahamnen ;D <3 åh. varför går jag inte dit oftare på sommrarna? det är inte ens långt. ah..





Ur bildmappen: Bilder på mig & kompisar (Tänker INTE ta gammla bilder på endast mig nu, eftersom det var förra bildinlägget om ^^)



Jag & Jossan reste till Lund med mina föräldrar för att träffa en viss liten filur!





Joss & Jesper! ;D



Jag var snygg i lund ;D



Sen har vi alla bilder med mig och jossan i en mapp också, men börjar med en bild på hennes bror. HAHA JAG ÄLSKAR den här bilden.. haha så jävla klockren ;D. JOssas kisse & bror, sebbe



vet inte hur många gånger vi fjantade oss framför camen haha <3


Crazybitches hade jag döpt bilden till.. HAHAHA! aja, vi ser ju lite Sociopatiska ut(precis lärt mig det ordet, så nu fick jag ju användning av det med !;D)


En gammal JÄTTE SÖT och lite crazy bild på jossan hahaha åååh <3


Kissen och jag! <3 alltså. HUR FAN har jag kunnat glömma namnet på den söta? Gizmo är det väl ?;(



Måste även skriva att jag har typ aaaaaaasmånga bilder på mig och jossan men dom flesta är riktigt jävla pinsamma så jag låter dom vara kvar på datorn bara, inget jag visar här.. hahah tror inte jossan vill det ;) men denna måste jag visa !! Haha ååååh jag älskar den, jossan fnissar sööönder .. hHAHA hennes pappa kom precis genom dörren när hon skrikigt lite privata grejer hahahahaha <3



Kirsty 06, Jag HOPPAS hon inte stör sig på sina bilder. men jag tror redan alla vet hur fucked up hon är hahaha <3


HAHa.. här blir det bara roliga bilder typ.. Har mest idiotbilder på mig och kirsty med, precis som med mig och jossan hahah...HAHA kirsty sa något insane som vanligt, när jag drack cola.


Dont ask.. HAHAHA!


HAHAHA!! 2005.. ahyeh fjortisåldern för oss men vi passade inte in ;( HAHAHAHA



Åh. Kirstys fina presenter till mig! alltså aw :) hon ger alltid .. eller oftast något egetgjort typ! cutest :D Fått både en tyllkjol, den här tröjan och ett fint trähjärta av henne <3 själv är jag fan SÄMST på både sy och träslöjd.. HAHA


Me ishh usahma bin ladin!



Men tbh, hon är inte bara knäpp, rolig, charmig och galen utan extremt snygg och söt med :D <3


<3! och dom här bilderna är ändå från



Usama goes Hitler?


Yäääh!



EMMA <3


3 geeks ;D  Hasse, oliwer och jag lääängst bort i bild hahaha <3


Camilla(jag) & Camilla(kmulls) på dreamhack ;D


Jular i parken mitt i stan


Snurraaa<3 hahahah . fan lekparker är bäst<3



Skolfoto i 9an. HAR JAG NÅNSIN hamnat på en bild UTAN att sitta längst i mitten, längst ner? herregud.



KoffTRE & Kirsty<3


AWw.. lilla lowi <3



Mc& Emma. Haha bäst bild . Fjortis och förstående mor?




Nadira,Samone,Emma & Jag ;D



Oliwer 2007 för längesen ;D <3



Hazle<3



Lilla lilla Thea <3




Ur mappen: Ebba&Meg rensad







Hopp&studs



Ebba käkade ett av mina läppstift. HAHAHA


Blöt liten råtta ?;D


Yoo crazy dawg!



Happyface ;D




Cutie! <3



Yummie eller?;D




Ur mappen: Bröllop 2

Vi åkte upp till stockholm och gick på mosters bröllop :)


Jag på kvällen ^^



Släktingar<3



Tårtan! ;D



Jag och min fina fina kusin för ganska mångar år sen <3 HAHA ÅÅH du är alltid så rolig



Family <3



Kusiner ;D <3



Moi;D



Ur mappen: Återställd

På öland var Ebba glad :)


Jag& mamma



Vid stugorna :)



åh ;D



Kiss my arse



Var på något gammalt slott? Pappa berättade om när han såg ett bra punkband förr där.



Nergrävd pontus ;D


Gokart!;D



Jag,Hasse& pappa åkte till Kalmar för att se Thåström :D <3



<3<3<3!



Graowr!



Ur mappen : CAMILLAS BILDER TILL MC! rensad


Det märks att jag är den enda ängeln i gänget ;( HAHAHA Peace vs fuck you..


Mina sysslingar paketerade in min bror haha <3



Från bildmappen: Gran Canaria 09





Fint hotell jämte vårt!



SEN kom vi fram till det jävla awesomeplacet som vi var på. FYFAN vad fint och lyxigt det var!
vi var i en lägenhet som min kusins familj har på kanerieöarna, svinlångt upp. Cool ;D





Hittade en cool logo ;D



Poolbad och havet blev det med ;D NICE. fast havet var fan svinkallt. Störande att jag gillar att bada när jag hatar vatten.. haha




BUTTSCRATCHAAAAH buttscratcha? ;(



Sen gick vi på en djurpark. FYFAN VAD AWESOME!!! älskar zoon och djurparker. Fan vad awesomecake!



Tardbird`? HAHA


marabou stork!







Tardodile?


En valley


Örn




En coolig fågel ;D


Svart svan ;D



Orangutaungen drack ur en flaska som någon hade kastat in. Han var fan asball. ;D




NU orkar inte jag mer. Har inte ens gått igenom hälften av mapparna.. får väl bli ett till sånt här inlägg

Kommentarer
Postat av: jennie

Fina bilder! :D



Och jaaa, lekparker är BÄST :D Jag och min bästis hade en grupp på FB som hette "Vi som vågar leka i lekparker", vet dock inte om den finns kvar haha!!

2010-11-25 @ 06:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0