Back from the hospital

Börjar först med en kommentar :)

Ahlen
om Kommentarer är alltid kul! :D:
Självklart är det ju inte okej att sådant här händer, men skulle folk på Flashback ringa till polisen så fort någon skriver där att de ska göra något olagligt eller liknande, så som att begå självmord, så hade det blivit fruktansvärt många falsklarm, en hel del per dag gissar jag. Det säger sig självt att ingen orkar ringa hela tiden, men det skriver ju media inte heller om, alla som skiter i att ringa varpå inget visar sig hända sen. Som du säkert såg när du läste verkade många vara osäkra på om det var på riktigt även en bit efter han postade bilder, vilket väl ändå visar hur vana de är vid bluffar (och kanske även avancerade sådana). Inte för att på något sätt försvara Flashback, det är ändå inget som är heligt för mig precis, men sådant här är vardagsmat där (med den enda skillnaden att det nu var på riktigt), innan man blint kritiserar användarna där får man nog tänka på vad det är för ställe egentligen.

Och nog har Flashback agerat förut: http://gt.expressen.se/nyheter/1.1680656/skadespelaren-helt-besatt-av-seriemordare
Svar: Jag vet... men vet ändå inte, känslan sitter kvar i mig att MAN SKA REAGERA oavsett hur många troll-ish.. men grejen är att det fungerar ju tyvärr inte så, trots att min åsikt fortfarande står stark..
Mja, den artikeln var faktiskt väldigt intressant ;D nice!
Btw ahlen jag kom precis hem från sjukhuset och i bilen så spelades Ebba Grön - 800 grader.. då började jag tänka på din pappa, sen undrade jag "hmm vad röstar han på " (för jag hade precis läst om svartskalledemokraterna också) och sen kom jag på Men AHLEN DÅ?! var röstar ahlen på?& varför röstar han som han gör?.. vill du skriva det till mig? kanske inte här men facebook eller så? Jag är intresserad!


Det gick bra på provtagningscentralen! trots att dom stack först i armen och sen i fingret.. mina ådror är så jävla konstiga.. ibland hittar man dom inte, ibland så "fungerar" dom inte (kommer inget blod helt enkelt) och ibland (Som idag..) så fungerar det perfekt i början sen helt plötsligt slutar... så jävla irriterande.. haha.. så det blev lite stick här och var men gick superbra! Blödde dock inte ner golvet igen som alla andra gånger ;D nice!

Ska kolla igenom min packning lite och se vidare på lektionerna sen men ska försöka uppdatera en gång innan jag åker iväg till Malmö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte ofta jag tar och slänger bort min tid på bloggar som du vet, men undrade var Milly tagit vägen på sista tiden och kom på att du bloggar. Hoppas du har det kul hos Tim och det värmer att du ger FB lite upprättelse :]



/W

2010-10-16 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0