Åh. Sjukligt irriterande.

Sitter här nu och såret (är ju inte ett ärr än) kliar som fasen. Usch! Men haha.. en sak som irriterar ännu mer är att på brösten kliar det inte. Det är bedövat där. SOM om man tagit och sprutat in tandläkarbedövning i brösten. vadfan liksom?
Men det är såklart att det är så. Dom har ju skurit av alla nervtrådar där så det lär ju ta ett tag tills de växer ihop igen.. Sen ärdet bara halva brösten som inte har känsel. men det är ändå jävligt... konstig känsla..

Steri-stripsen sitter kvar (tur det! dom är svindyra..) fast det ser fortfarande ut som en mosad snigel vid dränage-hålen.. det är mindre kul.. jag är rädd för infektion..

Såhär ser det ut just nu och btw. TUR att jag har killar i huset. Har ju två skjortor själv men dom är så tighta. Det enda jag kan klä på mig själv är typ skjortor.. Så sitter i pappas, supersize skjorta ^^

Det ser lite snett ut men det är det inte^^

Kommentarer
Postat av: Elena

Jag tycker det ser läskigt ut :O oooh... Är det "längre" än ditt förra ärr? och kommer de alltid "skära upp" just den delen varje gång du gör en operation?

2010-09-14 @ 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0