Jag och vatten.. det går fanimej inte

Okej. Innan jag berättar om det jag tänkte så ska jag bara säga en sak.. SItter här och är SVIN SUGEN på cocacola. jag kan inte ens öppna en jävla cocacola flaska.. Hade problem med det innan för jag är svag men HAHAH JAG HATAR DET HÄR!!! ge mig cola nuuuuuuu!!! Pappa sover i soffan så han kan inte hjälpa mig... damp.



Anyway... Jag skulle duscha för typ 1,5 timmar sen..Jag kan inte duscha själv. Mamma är inte hemma. SÅÅ pappa skulle hjälpa mig HAHAH FAIL. Okej.. Så jag behöver hjälp med att tvätta håret.. det är det jag inte når..

Det slutar iallafall med att jag sitter på en stol i duschen, MED kläder på..och pappa.. är pucko haha så han ska "värma upp stolen" åt mig och blöter helt enkelt ner den med varmt vatten. Vafan jag har ju byxor..

Så det slutar med att jag sitter där i en dygnblöt fläck på stolen, med skjorta och allt.. Böjer bakåt huvudet lite (för att inte få för ont) så pappa kan blöta ner håret och schampoonera in det.. haha....
Ja.. Så börjar han.. Jag blir dygnblöt. ÖÖÖÖÖÖVERALLT hahahahaha jag ville ha det på video men det gick ju inte.. ingen kunde ju spela in det..

Så jag satt där, lite lutandes bakåt, med massa dygnblöta kläder och livrädd för vattnet så jag spände mig så jag fick ont.. haha.. helt failat. men håret blev iallafall rent .. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0