orolighet över onödiga saker...?

Alltså.. jag oroar mig alltid över ganska onödiga saker i framtiden.. men nu har jag börjat tänka på en annan sak som oroar mig.. Förr var det typ oro över att jag skulle vara kass mamma o.s.v. men just nu så oroar jag mig över om jag ska ens producera barn i det här cp landet vi lever i...?


Nu kanske ni reagerar starkt över att jag kallar sverige cp land .. men jag menar nog cp värld.. herregud. Kollar vi i världen så ser vi krig, rasism, klyftor och massa elakheter...
Men kollar vi sverige.. där kommer en trend av t.ex. "kungarna av tylösand, skåne/hollywood fruar, kissie, SD osv osv osv.." massa skiiiiiiiit. fan.. Anagina-people, var är ni?! fler camillor åt världen.. okej nu låter jag som mitt vanliga feta ego som älskar mig själv så mycket.. Men SERIÖST .. var finns alla snälla, normala, äkta människor?
Elena vafan..hon borde producera miljoner barn så procentsatsen av idioter sjunker..samma för mig.. men vad göööör man..? man oroar sig om man ens ska skaffa ETT BARN bara för det finns så mycket pantade folk...

Sen inte bara pantade.. utan.. verkligen elaka folk.. ne fan.. synd alltså..



eller är jag bara dum som tycker såhär...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0