PK värde

Tjoho! Precis tittat på första avsnittet av lite sällskap.. det var väl helt okej :)

Tänkte bara berätta att blodprovet jag tog idag hade bra PK värde (det som mäter om man ska ta mer eller mindre waran). Mitt PK värde var 3,4 och det ska ligga mellan 2.5 till 3.5 så det var ju perfekt. Därav slipper jag numera sprutorna som pappa ska ge mig. SUPERSKÖNT eftersom dom vi köpte gör svinont.. på tal om det här har ni en video angående sprutorna o.s.v.... usch! Jag är inte direkt fräsch i videon men haha det har jag inte vart på dom andra bilderna heller.. nu är jag iallafall lite finare i håret t.ex. och har inte på mig den söt-skjortan till fula mjukisbyxor hahah,, idag har jag en av pappas stora stora skjortor och ett par svarta braller.. PLUS nytvättat hår ;D awesome..





Under tiden jag tittade på lite sällskap så gjorde pappa chokladpudding och det blev SVINGOTT! men orkade inte äta allt.. haha har inte alls kvar lika stor matlust nu efter operationen (ganska skönt faktiskt.. vräkte i mig innan)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0