Saker som är jobbiga att göra efter en hjärtoperation.

Haha.. överst på listan kommer faktiskt torka sig på toa om man gjort nummer två.... Det är en sån sak som man inte heller "kan" be någon hjälpa en med hahah.. så ja..

1. Torka sig efter toa (nr 2)
sen kommer det lite random.. Kanske inte svårast först..
2. gå i trappor.. känns som jag väger kanske 8 kg mer än innan operationen (fast jag gått ner två kg)
3. promenader/träningsövningarna (som är typ.. lyft armarna över huvdet fem gånger....)
4. äta mat.. alltså hela kroppen sätter igång och jobbar och man blir svintrött och ansträngd och svettig..
5. vrida sig åt olika håll (går ju såklart knappt inte..)
6. böja sig ner. Jag har bara försökt en gång och tänker inte göra det igen haha..
7. ligga på sidan när man ska sova.. Jag har gjort detta några gånger bara för jag får fan utbrott av att ligga rakt i sängen iallafall efter att man gjort det i tio dagar.. herreguuuuud USCH. haha. Men om man ligger på sidan får man också tänka på att man kommer ha ondare i bröst, lungor, axlar och såret såklart..
eeh... vad mer...
8. kanske inte handlar om att röra sig direkt men iaf.. Att se alla jävla blåa, röda, gula och gröna märken på hela kroppen.. märks verkligen att de har brukat våld på mig.. SPECIELLT på benen där jag får blodförtunnande sprutor... tror jag har 10 blåmärken på varje lår..
9.Fågeldansen. HAHAH har inte försökt liksom men bara kom på nu att det är nog inget man ska testa.. fyfan.


OCH FRAMFÖRALLT 10. Nysa. helvete. OM det är läkaridioten som smittat mig så önskar jag att jag kunde stämma han typ. Idiot.

Nu måste jag gå! pappa ropar vi ska åka till Ryhov. fy fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0