sovdax!

Skriver man dax nu för tiden förresten ? eller har det alltid hetat dags fast man förkortat det? haha.. anyway..Detta blir ju ett väldigt sent inlägg (eller tidigt för dom som vill räkna annorlunda)..FÖRRESTEN ååååh en störig reklam..

har ni tänkt på den där "matlagningsgrädde-reklamen" där dom säger "det kunde kocken blabla intyga.........om han kunde" JAG MENAR vafan?! haha det är många som frågat "va?" när dom sitter i soffan jämte mig eller på sjukhuset för den delen.. och hur lätt är det att fatta att han INTE kan intyga det för han INTE kan prata för han äter den goda grädden...? haha alltså.. blir störd på den haha så dum reklam ;(
Förövrigt så ser grädden svingod ut i reklamen ;D


Tänkte bara skriva ett litet kort godnattinlägg och hoppas alla mår bra och känner sig lyckliga :) Har fått lite kommentarer jag tänkte svara på lite fort bara sen blir det off to bed! Jag ska upp klockan 7 som vanligt och käka piller så måste verkligen sova haha..



mc om Känslor och tankar!:
jaaa, jag vet exakt vad du menar!
man känner sig asdeppig och jätteledsen fast man inte riktigt vet varför. o så skulle det vara skönt att få gråta lite, men man kan inte börja gråta utan anledning, så då börjar man gråta över nästan vad som helst och då blir man irriterad över att ingen fattar att man är ledsen utan bara håller på att retas med en. :C
Puss på dig sötnos!

Svar: HAHAH det var så himmla rätt beskrivet! Jag tittade på en sorglig film idag bara för att jag skulle få gråta men inte ens det kändes okej för jag visste att jag egentligen ville gråta för annat också hahaha.. så himmla rätt!
Pussar och kramar <3


Jenny Sabba om Känslor och tankar!:
Hej lilla älskling!
Samma syndrom som när man är mammaledig och bara snöar inne. Man känner sig totalt värdelös.
Om du orkar/vill så kommer jag gärna en sväng imorgon vid 12.30 typ. Vill du? Kommer själv i så fall. Kramkram
Jenny

Svar: Åh ! kan verkligen tänka mig det.. fy ;(
Ja! Det vill jag jättegärna :) Svaret kanske kom lite sent.. vi får se :) kramar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0