Miwh<3

Ih. Haha. måste bara berätta en sak. Förrutom det faktum att jag är asglad och på riktigt bra humör och allting känns peppat så är det såhär...jag måste inse min situation i livet haha.. allt är inte fluffy and cute, jag måste fan bestämma mig om min utbildning snart.. jag har narrowed it down till två stycken :) Och en till sak som är viktig är att jag INTE GLÖMMER läkarmötet på tisdag!!!!
Sjukt intressant ska det bli. Hoppas allt går bra och mitt hjärta har blivit bättre sen operationen ooooch att medicinerna har hjälpt mig som dom ska osv osv. aff vet inte riktigt vad jag ska göra annars.......åh . Kuk nu försvann min "miwh-känsla".. tänk så fuckar allt upp sig på tisdag? det vill jag verkligen inte. Måste bestämma mig innan dess vilken linje jag ska gå så inte allt känns onödigt och opeppat...


haha. jag älskar bilden samtidigt som jag hatar den. Älskar den för den har SÅÅÅ capture the moment.. men hatar den för jag minns hur JÄVLA sur jag var på att mamma och pappa tvingade mig äta.. det var så äckligt och usch . fan. men ja.. mina föräldrar <3

herregud var awesome dom är...
Nu vet jag iaf vad som sker om jag får dumma besked hos doktor karlsson.. Pappa får stand by meeee,stand by meee (8).. just ja btw.. vi var ju hos mamma igår.. det var rätt mysigt :)
Åt några mackor och tittade på talang och parlamentet och myste.. :D promenaden dit var också mysig, hem var mindre mysig mest för jag var opepp men när man väl började gå så var det supermysigt <3 Tack mr Wiktor


Förövrigt. jag skulle ju sluta med cola. jag hade glömt det. Jag köpte med mig två vanilla coke från citygross i blekinge.. haha. smartjävel -.- plus att jag ska få fem stycken från snälla borotech..boris alltså.. niiiiice! men... fail av mig hahaha. fast. FAN det är nästan värt det. Vanilla coke vafan!??! muuuuuums!

Kommentarer
Postat av: Boris

Aj. Den blicken är inte att leka med. :S ;)

2011-04-11 @ 08:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0