Olika nivåer av otrohet.

Alltså. Pappa gav mig en tankeställare igår. Jag har alltid ALLTI ALLTID sagt att är någon otrogen så FUCK den personen. finns bättre. alltid. Och det tycker jag fortfarande. man ska dumpa idioter. MEN
pappa berättade en sak som jag inte heller nånsin tänkt på.
Menar är man otrogen så är man otrogen. men han sa... Det finns olika nivåer!
Och jag tänkte bara.. wtf?



Men han hade en poäng! Det är fan skillnad att t.ex. om jag som partner har gått och tittat efter grannpojken i ett år och sticker över dit och pippar så fort min snubbe är out of the house.. men om jag fumlar omkull med någon på en finladsfärja så är det inte lika sjukt. För folk gör misstag osv. det där är SÅÅÅ jävla sant!
det finns fan skillnader. MEN .. jag tycker ändå (väldigt starka principer angående detta) att man ska fan end it om någon vart otrogen.
Pappa tycker det är synd att rasera kanske flera års vänskap och tillit bara förett misstag (om det nu inte är grannfru-historian)
men jag tycker att man inte kan ha tillit till personen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0