Slöfock...

Seriöst. Känner mig som en riktig fet och lat unge idag.... luggit i sängen nästan hela dagen förrutom när jag gick och handlade och lagade mat... Jag rensar bilder och kollar på serier m.m. meeeen pga det förra inlägget jag skrev så började jag fundera på mitt ärr.. och nu ser det faktiskt väldigt fint ut..

De två första bilderna är innan operationen..8 månader sen (innan operationen) såg mitt är ut såhär..
Ärret är från min 3e och 4e operation... Den första och andra gick de in i ryggen..








Och nu ser mitt ärr nästan lika fint ut.. fortfarande svagt svagt rött på vissa ställen, men längst ner är det nästan exakt som förrut, förrutom att det numera är två "prickar" till, från slangarna där sårvätska mm. åkte ur..
Nu ser det lite cp ut dock eftersom tejpen har smutsat ner hela ärret.. men ah, ser ganska bra ut ändå I must say :) Bara se till att skydda det nu för solen så blir det nog perfekt inom några månader :D





Aqua - Around the world gick igång nu.. haha fan vad underbar låt <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Var stark!

Vet hur du känner dig.

Exakt samma stygn har jag

2012-02-14 @ 11:50:58
URL: http://www.nattstad.se/Ladyjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0