Tiden tickar..

För mer än ett år sen fick jag reda på att jag skulle operera mig.. då började jag få sömnproblem typ.. mådde riktigt psykiskt illa.. var ganska livrädd, men ibland var jag helt okej med allt i tillvaron, det var bara nöja sig och tycka om läget, det gick ju ändå inte ändra...
Jag kämpade med skolan så gott jag pallade.. sen för 10 månader sen tog jag studenten och hade en av de bästa dagarna i livet..Tänkte bara på operationen kanske tre gånger den dagen...



För 9 månader sen var jag i USA och mer kär än vad jag nånsin trodde att jag kunde bli.. Det känns precis som igår när jag gick runt och handlade sönder?.. vädret var så jävla perfekt..



och Herregud..Det är snart 8 månader sen jag genomgick en svår hjärtoperation.. Rehab tiden är så lång så det känns ändå som om det inte var alls länge sen. Men sen får man ju tänka att man mer eller mindre bara låg still i tre månader efter det.... så när sjukgympan och rehaben väl började var det bara för fem månader sen... men shit vilken tid ändå...



Det var 4 månader sen jag träffade Wiktor irl första gången och jag var i Oslo och träffade Kirsty och kollade hennes place där hon bor..



För lite mer än 2 månader sen jag och tim gjorde slut.. Jag förstår verkligen inte, nu när jag tänker tillbaks, hur min kärlek för honom slutade brinna...? Jag älskade verkligen honom. Verkligen älskade... men när jag börjar tänka såhär så går jag alltit tillbaks till de sista tre månaderna och inser att det inte ar så konstigt att det tog slut.. Så illa jag mådde om allting han gjorde.. och det var väl det som fick mig att sluta älska antar jag...


och.. då tänker jag bara.. Fan vad saker förändras på ett år.. Från paniken och rädslan, till ett skönt sommarlov till en hemsk operatione och återhämntning, till att återigen bli bra.. sen?? det får mig at undra hur mitt liv ser ut om ytterligare ett år....?

Jag pluggar i linköping förmodligen? wtf liksom? vad gör jag på daanra? vad är det för "stora " saker som sker i mitt liv?... spännande att se vad tiden bär med sig till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0