För högt PK värde...

AH !!! slipper gå till gynekologen ;D
mitt pk värde ska ligga på ca 2.5 till 3.5.. Det låg på 4.2. Lols. Sååå imon ska jag inte käka waran och på onsdag ska jag bara äta en och en halv tablett.. Gött att slippa gyn undersökning iallafall..





Förövrigt. Jag tror jag vad jag ska göra med mitt hår!!! Typ dreads aktiga grejer!? .. Annars vet jag inte.. vad jag ska ha det till :( men vill ändå inte klippa det.
ALLTSÅ SUGER. dom flesta hade gett vad som helst för att ha sånt hår som mig som formas lätt, inte smutsas och fettas ner fort osv .. Meeeeeeeen jag vet ju inte vad jag ska GÖRA AV DET?!.. det är fint som det är imo men liiite tråkigt. Såvad gör man för frissa med extremt mycket hår? jag vet inte.  u tell me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0