Kommentarer..

vikk om Sjukhusärenden..:
haha, men camilla! gynekolog är ju inte så farligt! har du sluppit/missat (beror på hur man ser på det) denna fantastiska upplevelse?

AHAHAH MEH!!!!! jag har inte vart hos en RIKTIG gynekolog.. ;( Bara på ungdomsmottagningen där en tjej kollar. Så gav hon mig en lapp med tre olika gynekologer som var riktiga och bra osv. Alla var killar. OBEHAGLIGT!:P Så halvt missat upplevelsen ja det har jag hahaha.. MEN vill inteeeee ;( .. vad gör man anyway? sticker in kalla jävla instrument? Aff vill inte ens veta... eller? :( bara det inte är obehagligt och dyrt. ovärt!!!


Ahlen om Valentines day!:
Nu är ju klippet inte så kul som det verkar, utan bara en vanlig felsägning http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8561801.ab
Sånt här däremot (http://www.youtube.com/watch?v=SqXrDu_C77w) gör att man blir orolig för vilka som styr landet.

Svar: Det där klippet som gör dig orolig, det gör mig orolig med. herregud. Idiot. HAha.
Och det där med SD är fortfarande kul Haha^^ men ah inte lika asbra som från början hahahaha..<3 tack för tipset




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0