Det där med facerape..

En av mina vänner blev rejäääält faceraped igår.. och det fick mig att tänka på två saker.. Människans onda natur ooooch problem för homosexuella..

Oftast äre ngt i stil med "jag har tänkt på detta länge... jag är faktiskt homosexuell...Döm mig inte"
Fett oshysst om någon homo nu verkligen skulle vilja gå ut just på det viset... Aja.. sen det där med att vara en ond människa.. behöver ju inte vara att man är ond för man skojar med någon haha.. meeen oftast så skriver dom inte bara "höhöhöh jag knullar en gåååås!!!" utan det skrivs fett elaka saker. En gång hände det att en hade blivit raped och den som raped hade skrivit ut olika mail till personens nära vänner och verkligen lagt ner tid på att beskriva hur mycket han hatade personerna. OND!!!! -.-

Personerna tog såklart illa vid sig och snubben fick hard time explaining så att säga..

Men så tänkte jag också på när jag facerapeade MC.. Det var liksom ... spread love and joy?
"Hej MC :) Du har glömt logga ut här men jag tänker inte skriva några elakheter, jag skriver istället: DU ÄR SÖT! <3 //Camilla lövgren"
Och, för att skryta, min sån status fick mer uppmärksamhet än någon "höhö jag knullar en gås atm"-status eller en "jag är homo"-status ;D


Kommentarer
Postat av: Ahlen

Poängen är att göra det med finess, och hålla det på en lagom elak nivå. Ganska svårt att lyckas bra. Att bara skriva "höhö, gillar kuk" och så vidare är bara tråkigt och omoget (ja, jag gjorde det visserligen i början för så där ett och ett halvt år sedan när jag inledde min facerapekarriär, men tröttnade relativt snabbt). Skriva något elakt och svårreparerbart så som du beskrev är självklart inte okej heller. EN perfekt ska vara pinsam för den drabbade, det vill säga att den ska vara så pass väl utförd att folk faktiskt kan tro att det är på riktigt. Jag diskuterar gärna mer om det här med dig någon gång, för tar jag allt jag har att säga blir det en lång kommentar. Det finns mycket att ta upp angående denna ädla konstform!

2011-03-20 @ 22:22:24
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0