Jag fattar inte... ?

Alltså. Vad är det med folk och vara rädd för saker? Seriöst. Jag har vart så himmla modig. Med så himmla mycket. Och även så helt otänkbara saker som att cutta upp hela bröstkorgen..



Men ändå kan jag inte ta mig i kragen och fucking försöka våga? o0 Jävla fjantar. Ni, och jag, borde bara ta och göra något ni inte riktigt vågar. Bara GÖRA det. Sådär bara NU.

Man ska ta chanser och risker i livet .Right?







Och Jag är rädd för vatten. Vem FAN bryr sig om lite fjantigt vatten egentligen? Kan jag inte bara vara modig och JUST DO IT?... äsch. Förstår inte. varför blir saker så mycket värre bara för man är lite rädd för det? ...Konstigt. Om alla andra klarar det, varför skulle inte man själv göra det..?
Jag vill veta hur hjärnan fungerar. Fullt ut. hade vart så jävla imba. Fast fan vilket powerfull weapon.. usch.. Aja.
Nu ska jag gå och doppa ansiktet, för att jag vågar. och jag är modig. Sen ska jag blogga igen..
NE FAN TA MIG. Borde nana. Men istället sitter jag uppe med fina Bruno..
Talking to the mooooooon!

Okej. Bay. Doppa ansiktet i handfatet och sen borsta tänderna osv... kanske bloggar igen. dunno^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0