If Tomorrow Never Comes....?

alltså.. det första jag tänkte på idag när ajg vaknade var bryan adams.. och så sökte jag på några av hans låtar.. men sen började jag tänka på ronan keating (tycker dom har ganska lik musik) och MMH vad han är bra! sen ser han sådär ...vet inte varför men han ser ut som en man för mig.. o.0 även om han har lite pojkiga looks.. men som en helt vanlig man liksom.. inte manliga mannen som brad pitt, utan bara .. en man^^.. ahahaha



MEn JA ..det jag skulle komma till... If tomorrow never comes....? Tänk om man dör idag... och man har så mycket kvar.. så mycket att visa, se och ge... jag vill verkligen inte dö.. "im not scared of dying I just dont want to" som robbie williams sjunger... så var jag förr.. men nu tror jag att jag är rädd för att dö.. om jag skulle dö när jag är ung...
Tänker närmast på min goda vän felix som gick bort för bara några månader sen.... fyfan! nitton jävla ynkliga pissår... men! för att jag skulle vara rädd för dö när jag är ung så måste jag såklart också veta om att jag dör, eller är påväg att dö.. annars kan jag ju inte vara rädd och beredd på det... så bli påkörd av ett tåg à la felix style gick nog väldigt fort, och jag hoppas att han inte ens märkte av det..sen OM han nu märkte det så hoppas jag att alkoholen bedövade rädslan en hel del.. och anyway, back to ämnet... om det går fort, då kan man ju inte vara rädd för det "i för tid" så att säga..

Dock kan man ju alltid vara orolig, även om man inte är rädd... och det är jag.. :S .. jag har aldrig förr oroat mig över mitt liv eller min hälsa för jag har alltid alltid ALLTID mått så jävla bra...även om mitt hjärta begränsat mig så har jag aldrig mått dåligt ihop med det (förrutom när jag var miniliten och inte minns).. och när dom berättade för mig att jag skulle opereras så tänkte jag jubara "men vafan? jag är frisk och jag mårb ra!" men detta gjorde de såklart för att hjärtat inte ska kollapsa när jag är 35... lika bra att fixa till det när man är som starkast rent kroppsligt, och det är man i tonåren/tidig vuxenålder.. innan man börjar gå ner sig ;)

och....nu efteråt, när det ska vara bättre egentligen.. då oroar jag mig istället...för jag vet att det inte är bättre.. det är mycket värre, in fact.. eller så är det bara jag som tror att det är värre för det händer saker hela tiden med hjärtat.. men det kanske är en del av processen??.....

äsch... hur som helst.. om det är så att tomorrow never comes, då vill jag bara säga att jag är ändå fylld med lycka... jag tänker på alla fina människor runt omkring mig.. i min krets.. och jag blir helt fylld med positiva tankar och känner mig lycklig... tack till er fina fina fina fina människor <3..
Sen finns det såklart så himmla mycket mer man skulle vilja säga om tomorrow never comes.. men...det är för ...dumt att tänka så.. det viktigaste är iallafall sagt ..






Efter allt detta seriösa så måste jag ändock säga en lite rolig sak.. vet ni hur SVÅRT det var att ta det där jävla fotot ovanför? hahaha.. <3.. min kamera var död, så använde mobilen.. som inte har "timer".. så jag var tvungen att hålla i telefonen, trycka på fotoknappen UTAN händer... hahahahaha.. måste sett otroligt dumt ut :) men det gick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0