Neighborhoods

Sitter och lyssnar på Blink 182's nya album.. Än så länge är Natives bäst..eller this is home? haha.. ne finns många bra iallafall.. gillar även after midnight.. Ska alldeles strax iväg och börja plugga.. och vid 21 kommer wiktor också så jag åker iväg till stan vid 20..
Tänkte bara berätta en sak som är så sjukt fruktansvärt frustrerande...
Det märks verkligen för mig, för första gången i mitt liv, att jag inte pallar med "ett normalt stessat svensson liv" eller hur man ska säga.. pga mitt hjärta antar jag att det är.. Idag t.ex. så gick jag inte på första lektionen för jag var helt galet trött (Det beror såklart på att jag sov försent, och INTE hjärtat..) men sen sov jag ett normalt och bra antal timmar.. när jag begav mig till skolan så höll jag på att somna klockan 14.30.. då hade jag bara vart i skolan i 4,5 timmar.. wtf? och vart vaken i bara 6,5h... helt sjukt. Så den sista lektionen hoppade jag också över, jag åkte hem och sov istället. Fyfan vad jag skämdes. inte så att jag skämdes inför någon, men jag mådde dåligt över att jag inte ens kunde stanna kvar i skolan två timmar, för jag var trött?! vafan är det för sjukt egentligen.. och jag var verkligen sådär outhärdligt trött.. jag somnade till på bussen hem två gånger, sen dök jag ner i sängen så fort jag kom hem och somnade.. jag satte larm på bara 20 min, men det räckte inte, så ställde om den ytterligare 40min.. helt sjukt..
Och påväg hem när jag stod och väntade på bussen så tänkte jag "varför är ingen annan såhär trött för ?.."
Jag ville sätta mig på marken vid busskuren (för bänkarna var upptagna) men så tänkte jag att jag har _aldrig_ sett någon annan göra så, men varför?! är folk ALDRIG trötta i skolan eller? wtf.. och jag satte mig inte ner, för det kändes konstigt.. och folk skulle inte förstå, de skulle bara tänka "lol skabb" eller liknande tror jag...



Sen en till sak som är ytterst frustrerande.. varför fixar ingen halloweenfest?!?!? det är den bästa festen på hela jävla året! hallåå.. HAHAHA.. Förra året kunde jag inte klä ut mig för jag hade så ont i bröstkorgen, hade mest på mig skjortor då xD.. bilden är från 08
men nej, det var inte det som var frustrerande.. det som är frustrerande är tbh att på tis nästa vecka så ska jag ner till jkpg för att träffa min hjärtläkare..

och jag oroar mig. varför i HELVETE ska jag ALLTID oroa mig ?! jag blir lack. Hur jävla stor är chansen att något gått fel utan att jag märkt det?! eller att medicinerna helt plötsligt inte skulle fungera så bra?? (okej, den chansen är iofs rätt stor.. men !!!) och... aaaaaaaaaaaaaaaaaaah! jag menar.. chansen är lika stor att vinna en miljon på triss typ.. det är irriterande att jag sitter och tänker på det och det förstör hela min approach till livet..
Självklart är det inte som innan operationen när jag vaknar och kallsvettas eller liknande, verkligen inte. men det är ändå ett litet orosmoment som ligger där och irriterar, förmodligen HELT i onödan.. men varje gång jag säger det till mig själv så kommer en liten mjuk röst "men, tänk om??"
OCH VADDÅ TÄNK OM?! om det nu är krashat så ÄR det.. haha vafAAAN ska jag oroa mig i förväg för? så onödiiiiigt!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja du gumman, att du är så trött är nog en kombination av hjärtat och att du är utlämnad till vad läkarna ska säga samt att jag tror det har varit lite mycket den senaste tiden. frustration, trötthet, små irriterad. fy fan!!!

Jag tänker på dig och saknar dig jätte mycket.

Men när allt känns så jävla pissigt som man bara kan tänka sig så får du ju tänka på att du får träffa pappa igen =) på måndag.

Bestäm vart du vill gå och äta så beställer jag bord. Miljoner och två kramar från mig och hundarna.



2011-10-04 @ 23:17:41
Postat av: Sabina

Det kommer vara halloweensynthfest i Växjö när jag är på SFI Lanka :(

Men jag är också pepp på halloween. Säger till om jag hittar nåt mer. Om man pratar snällt med Boris kanske han kan tänka sig halloweenfest som födelsedagsfest :)

Snyggt med geishagrejen. Kanske snor den i år :p



Du behöver säkert inte oroa dig för hjärtat. Det är ju bra att de kontrollerar det ibland så allting funkar.

Det går säkert bra.

2011-10-06 @ 11:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0