Överdriiiiiiiv!

aaaaaargghh. jag har så många gånger sagt att jag hatar människor som överdriver, och det gör jag fortfarande. inte hatar. men det känns så jävla onödigt. omfg.. HAha. EN sak fine om man berättar någon liten historia och säger "DET VAR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA SEGT ALLTSÅ JAG SKÄMTAR INTE!!!!"
men att man som, i sin hela personlighet, överdriver.. T.ex. om såfort det är något litet som händer, tex om någon har en minimal liten sjukdom så får de det att låta som VÄRDLENS GREJ. herregud. 

läste just en blogg om en lite äldre tjej som hade fel på pumpen precis som mig, men hon har lite dubbelslag då och då, inga direkta problem. I princip alla har det. Men i presentationen så stod det bl.a. att hon var ett barn fångat i en pensions kropp (alltså att hon fysiskt inte orkar allt.. vilket jag förstår) men det beror väl fan på hur man ser på det? Inte ens jag känner så och jag har ju verkligen stora issues med hjärtat.. jag tycker att man kanske kan titta lite ljusare på saker och ting. Men antar att folk bara vill ha uppmärksamhet och vara lite speciella.. .omg så patetiskt sånt är egentligen...


likadant med t.ex. folk som är "alternativa " .. bara för att vara speciella? CMOOON. jag gillr också "annan musik" och "inte direkt ett fan av människor" och "förstår mig inte på folk " osv osv men inte fan behöver jag färga håret svart och bära svarta kläder 24/7 för det.. neh, överdrivt. bara för att göra sig till och få minsta uns uppmärksamhet..

Jag tror att jag säkerligen också gjort sånt där någon gång, det är ju int direkt ovanligt. men folk som har det här 24/7 i sin personlighet, jag spyr på sånt. ska alltid uttrycka sig som det är så jävla synd om dom eller så jävla speciellt pga nånting helt avlägset typ. eller något litet som är överdrivet till en extrem nivå.



att informera gillar jag. jag gillar informativa bloggar eller inspirerade bloggar..
jahapp.. jag ville bara dela med mig av lite hate, förlåt. men jag tycker att det spelar fan ingen roll. Människor är rätt vanliga när det fan gäller. so fucking what? Många vill alltid lika lite speciella och orginella t.ex. om man raggar på någon eller så..
men jag vet att jag är jävla normal, vanlig, även om jag t.ex. är ärligare än de flesta så vet jag att jag inte är något superspeciellt.. för att jag är precis som alla andra en väldigt vanlig människa om man är med mig ett tag..
T.ex. folk som är otrogna är nog det för de hittar något som verkar så jäääävla intressant, och sen när man är där efter ett tag så är de tinte så jävla intressant..

Hur många gånger har inte det hänt mig med killar anyway ? Spelar över som fan och man bara "mmh yummieh!" sen finns där fan inget speciellt eller nice ändå.. ahaha.. ne fy, ta det cool och var er själva, inte era överdrivna själva..

jag får tydligen folk att gilla mig ändå. trots att jag outar att jag inte är så jävla superspecial, det enda jag kan tycka att jag är bättre på än andra är att hålla hemligheter... men det finns andra attribut som är mer attraktiva där ute ahahah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0