Hjärt-kat & kranskärlsröntgen

<div>Tjoho, när jag "började om" min blogg 2010 så gjorde jag det för att mina vänner och bekanta skulle kunna följa min hjärtoperation och vägen dit och vägen efter. Vägen efter har blivit betydligt med söndrig än vad jag trodde och hoppades på. Inget har blivit bättre utan bara sämre. I måndags fick jag en kallelse för att göra hjärtkatetrisering och kranskärlsröntgen igen, det var detta som jag gjorde 2010 i februari, 2 månader senare hade de bestämt att jag skulle byta klaff, och sen gick allt bara dåligt.  Hur det gick 2010 kan ni läsa här, bara trycka och sen scrolla upp.

<br />Men nu antar jag att detta är isåfall sista undersökningen innan de bestämmer sig vad de ska göra. Känns skönt att snart få ett svar.. Har väntat sen i september på åtgärd som ska tas.

2 bilder från förra gången

Press-maskinen som sätts i ljumsken
 
 
 
 

<br /><br />I helgen kommer min fina kusin från stockholm och jag längtar :D så jävla underbart att hon kommer hit! Vi ska</div>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0