Kommentarer ! :D

Elena om Blondinbellas damp:
har inte hunnit läsa din blogg på ett tag eller någon annan så jag tog en titt nu och såg detta inlägget. Milla du har HELT rätt du tänker som ja tänkte den dagen ja läste de skit inlägget av blondinbella, efter den dagen har jag ALDRIG läst hennes blogg och kommer ALDRIG göra. fyfan vad äcklig hon är, dock är jag glad över att hon visade sitt rätta jag så man slipper läsa falska saker o gå på det.

Svar: Håller verkligen med dig.. ;( blä! Jag ansåg att hon var helt bra även om hon var moderat liksom.. för hon pratade bra om sitt parti och inte hemskt om andras partier. MEN när hon skrev sådär. herregud. aldrig känt så mycket avskyvärdhet över en människa. det var rent av diskriminerande. usch. Skönt att någon håller med mig :) Läste igenom hennes kommentarer (typ 1000 st för några dagar sen...) och jag läste bara 200 eller 300 st av dom och det var ungefär 80% som sa att hon verkligen gjorde bort sig där.. vissa andra skrev "U GO BELLA! ALLIANSEN FTW!" typ.. men inget smartare än så.. dom som sa något emot henne hade iallafall argument om varför hon verkligen inte borde skrivit sådär och att det är verkligen dåligt gjort typ..



mc om Att plocka ur diskmaskinen. . .:
haha, min bild! :D

Svar: Jaa! :D den är så fin! fick jag använda den btw ? ;(

Kommentarer
Postat av: mc

klart du får använda den!! :*

2010-09-22 @ 23:26:05
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0