Moooornin'!

Gick upp 09.09 men busade med tim och tittade på simpson så skrev inte  förrens nu, 10.22 ;D

Har massa jävla myggbett som kliar sönder. Fan vad irriterande!
Idag vet jag inte riktigt vad våra planer är..Jag minns inte.. Men jag ska iallafall handla hasses väska idag på morgonen :)

Nu ska jag borsta tänderna o.s.v. och försöka att inte klia sönder mina myggbett





mum  (lidijalövgren.se) om 31/7 2010 - 5e dagen i New York (del 2):
Vad fin resväskan är,men du skulle behövt en större om mariosvampen ska i.Det blir inget tillskott i kassan,P-464 av 609st.Du kan titta på vad det finns för typ av sko-inlägg du kanske hittar bättre än här.

Svar: Tack mamma! Hahaha Jo jag märkte det nu men mariosvampen får vara i handbagaget. AWw vad synd! Men han kämpade ju helt ok iallafall!   Puss!




mum  (lidijalövgren.se) om 1/8 2010 - 6e dagen i New York!:
10 dagar!!!! var det inte 2 veckor bara? vilket datum
är ni hemma?
Förslag på grejer-locktång en liten smidig sak kanske,
helplatå skor typ som dina stövlar var, de du tyckte var sköna ta inte fööör höga utan lite lagom 5-6cm.
Har jag räknat rätt? är det 6st byxor du har köpt till dig? angående sko inlägg så skrev jag det innan
jag hade läst allt på dag 6,kolla iläggssulor också,
kanske lite tjocka strumpor( kanske inte finns nu när det är 30G )men du kanske har tur , nu ska jag göra varma mackor till Lena o Hasse blev inga i går
kl var bara 11 när pappa åkte ut så vi gick o la oss
,puss o kram love you!!!!


Svar: Haha jo! Det är två veckor I new york men även två resedagar så totlat 16 dagar :)
Den 11 augusti kommer vi hem :) Minns du inte att jag bytte tandläkartiden den 11e ?:D
Ooh!! tack vad smart.. Locktång ska jag titta efter..
Taack! Stövlar ska jag med leta..
Och japp, sex par byxor men ett par är mjukis och 2 är nästan som leggins fast inte riktigt ändå.. så tror bara det blir tre par jeans.
Och iläggsulor har dom massor av superbra med gel o.s.v. men vet inte vad jag ska ha dom till? Alla mina skor passar ju mina fötter. Tim har köpt tre par sulor som är skit sköna.. Dom är verkligen "super duper sulor" typ.. haha.. Finns på alla apotek här :)
oh.. tack! Ska försöka tänka på det med :) mycket smart mamma!
Åååååååååh vad gott! Fuskiskar!... aww.. vad synd för pappa.. blev han besviken ? ;(
Love love love! <3







mum  (lidijalövgren.se) om Till Hans & Leena, del 3!:
Bild 3 är det samma typ (modell) av bag som de med NewYork-bag på bild 6? jag tror Lena kommer att gilla dessa om det är den mega-stora modellen tror nämligen
att det är sådan hon vill ha. Hasse säger att det ska vara en öppen "påse" och ingen dragkedja

Svar: Jupp! det är samma modell :) aa tror jag också, hon kollade på sånna med sådan öppning på Kolmården iallafall :)
Aa hörde det med.. Ingen av dessa är med dragkedja så det är nice!






Hans<3Leena om Till Hans & Leena, del 3!:
Heuhh. Har kollat på väskorna med Leena och kommit fram till att du är på rätt väg :] Vi googlade för att kunna visa vilken modell det ska vara typ.

http://mimes.thelittlebazaar.com/purses/548-purses-shoulderbag_th.jpg

<---Där är den modellen som Leena vill ha, tror det kanske är dragkedja på den men det "gör inte så mycket, dock helst utan".
Vad gäller färg så är grönt givetvis bäst men även typ orange/brun som den vi länkade till

Svar: tack tack! Jupp det är nästan sånna modeller allihopa jag har tittat på, förrutom att dom inte har lika tjock "rem" att hållas i. Men ska fortsätta titta :) Okej! awesome att jag fick lite färgtips!
Kan hon dock säga vilken av färgerna/bagsen jag har fotat sofar som hon gillade bäst så kan jag matcha ihop alla tips jag fått? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0